Rengjøring av hytta etter opphold

Vi har dessverre fått meldinger om ufullstendig renhold på enkelte hytter etter opphold og avlevering. Dette undergraver hele systemet vårt med andelshytter, som hviler på at alle gjør sin plikt, og skaper unødig frustrasjon for nye ankomne andelseiere.

For andelseiere som leier ut andelen sin forutsetter vi at hotellrengjøring er inkludert i opplegget. For andre som ønsker å gjøre det selv forutsetter vi at man er ekstremt nøye. Det er ingen unnskyldning med å si at «det var skittent da jeg kom». Ufullstendig rengjorte hytter må påregne faktura for vask per påbegynte time.

Med vennlig hilsen

Henning Madsen

Styreleder

4 responses to “Rengjøring av hytta etter opphold

  1. Øyvin johansen

    Talentløs vasking av hyttene..betaler for vask hver gang jeg er på hytta.men meget dårlig renhold..veldig synd..hytteier22 og 34 øyvin johansen

  2. Inger Marie Oppegård

    Vi kom til hytte nr 3 forrige fredag og det var ikke godt vaska av hotellet. Dette er veldig kjedelig for oss som betaler for utvask…

  3. Willy Østvold

    Tror at OBLIGATORISK vask er det eneste som vil fungere. Ved at det blir et enkelt system å organisere, bør vi kunne få en gunstig pris.
    Litt tidlig, men foreslår dette til neste årsmøte

  4. Eva Karin Jensen

    Jeg synes hotellet må skjerpe rutinene sine. Jeg hadde bestilt og betalt for rengjøring av hytten. Da jeg leverte nøkkel og parkeringskort, var dette ikke lagt inn på dataen. Jeg hadde heldigvis tatt vare på kvitteringen som viste at jeg hadde betalt.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s