Informasjon om årsmøte 2014

Kjære andelseiere,

Styret har nå begynt å forberede arbeidet med årsmøtet.

Vi ønsker dere alle velkommen årsmøte som vil bli avholdt på 24. april 2014, Holmenkollen Park Hotel Rica, Kongeveien 26, Oslo. Møtet begynner kl 19.00 og vi vil forsøke å avvikle innen kl 21.00.

Forslag til saker som dere ønsker å få behandlet, sendes styret v /Tedd Urnes (teddnord@getmail.no) innen 15. februar. Vi har dessverre ennå ikke klart å sette opp en valgkomite. Flere av styremedlemmene er på valg i år. Vi trenger også minst tre personer til ny valgkomiteen. Forslag til personer som dere ønsker å få valgt, må av praktiske grunner bli sendt styreleder.

Saksliste og nødvendige dokumenter vil bli sendt som en egen trykksak til alle andelseiere.

Dersom noen av dere har forandret navn eller adresse, send en melding om endring.

Til orientering: Dersom en andelseier er forhindret fra å møte på årsmøtet, kan skriftlig fullmakt gis til en annen andelseier. Skriftlig fullmakt sendes styrets formann v/ Tedd Urnes.

Kunngjøring om årsmøtet samt forslag til saksliste, vil bli offentliggjort på denne nettsiden.

Hilsen

Tedd Urnes

4 responses to “Informasjon om årsmøte 2014

1. Til orientering: Styret har arbeidet grundig med den nye Serviceavtalen som nå er undertegnet av representanter fra Rica og foreningen. Styret kan ikke overlate denne saken til neste styre fordi vi har en avtale begrenset i tid .Rica er motpart i arbeidet med avtalen, så et spørsmål om inhabilitet er ikke relevant i denne sammenheng. Styret arbeider selvsagt med det mål for øye å bedre forholdene for alle andelseiere. Vi må jobbe sammen for å kunne nå målene. Derfor er det viktig at felleskostnadene blir dekket i fellesskap.
    Hilsen
    Tedd Urnes

2. Steinar Fasting

Ettersom det fremkommer at flere styremedlemmer er på valg i april så foreslås at den eller de nye serviceavtaler etc. utsettes til det nye styret er på plass slik at det nye styret kan legge premissene for sitt arbeid etter årsmøtet. Jeg minner om at ihvertfall Rica HH er inhabile til å delta i det arbeidet i styret for Havna Skjærgårdspark.
    Det anbefales at nye styremedlemmer vil arbeide for å ivareta
    oss vanlige sameieandelseieres interesser og følge gjeldene lover og regler
    jfr Sameieloven ! og sameieavtalen !

Steinar Fasting.

3. Trine Lise Dahl

Hvilken dato avholdes årsmøtet?